среда, 14. март 2018.

ZOSTER - Dictators song

Ako misliš k'o što ne bi smio misliti, 
mogla bi te noć progutati. 
Ako si mislio kao što si mislio, 
mogli bi završit' sa emisijom. 


Hej diktatore, da sam pjev'o ovu pjesmu za tvoga mandata, 
sad bi' tucao goli kamen na otoku. 
Goli otok, Gulag ili šta već, ako si mislio ne moreš pobjeć'. 
Goli otok, Gulag, Kvantanamo bej, je li to okej, je li to okej? 


Bio Staljin ili Tito, 
ko te išta pit'o? 
Jednoumlje, care moj. 


Bio Hitler ili Franko, 
Napoleon ili Kastro, 
sad je kasno. 


A ja tako želim promijeniti svijet,
a ja tako želim promijeniti svijest. 
Ali nikad, nikad, guzicom ne zatvaraj vrata. 
Učini što moraš. 


Bio Pedi ili Volfgang 
 Amadeus ili Mocart, 
sad je Rambo, sad je Rambo. 


Bio Staljin ili Tito, 
ko te išta pit'o? 
Jednoumlje, care moj. 


Bio Hitler ili Franko, 
Napoleon ili Kastro, 
sad je kasno. 

Нема коментара:

Постави коментар