уторак, 13. март 2018.

M.O.R.T. - Tango

Nemaš više snage 
Pa se hraniš mojom 
Problijedio sam, ti si
Zalila me plavom bojom 

Kažeš da si sunce 
A dolaziš u mraku 
Hvataš me za želju 
Širiš se po zraku 

Glumiš da si ono 
Što želim da jesi 
Ja ti dajem Oscar 
Siši ga i tresi 

 Hvatam te po sobi 
I pravim se ljut 
Jedem te i opet lažem 
To je zadnji put 

Evo pjesma za tebe 
Ako želiš reci ne 
Ak' me voliš kazni me 
Nacrtaj mi brkove 
Hajde sa mnom, sjedi tu 
Imaš suzu u oku 
Pusti da je izvadim 
Da te jedva poljubim 
Jer zajedno smo došli 
U ovaj kratki raj 
Mnogo toga prošli
 A još nije kraj
 Daj reci mi što gledaš 
Da vidim i ja 
Želiš me a ne daš 
Dok ti lice sja 
Ja imam šaku kiše 
Umij se u njoj 
Plakao sam tiho, tiše 
Znaš li da sam tvoj 
A tvoja zjenica se širi
I svemu se čudiš 
I sve je opet jasno 
Dok se ne probudiš 

A ljubi me, ljubi me dugo 
Kao da je noćas 
Posljednji put 
Ljubi me, ljubi me nježno 
Jer oboje znamo da noćas 
Zadnji je put

Нема коментара:

Постави коментар