уторак, 13. март 2018.

BELO U BOJI - Itaka

Ja videh Troju i videh sve 
More i obale gde lotos zre 
I vratih se bled i sam 
Sada bih i ja da ubijam 
Al' kad se ne sme 
Daj da zapevam malo nove pesme!! 

U kući mi je pijanka blud 
 Tužan je život na svetu svud 
U kući mi je pijanka blud 
 Tužan je život na svetu svud 
U kući mi je pijanka blud 
Tužan je život na svetu svud
U kući mi je pijanka blud 
Tužan je život na svetu svud!! 

Ja nisam pevač prodanih prava 
Niti laskalo otmenih krava
Ja nisam pevač prodanih prava 
niiti laskalo otmenih krava 
Ja nisam pevač prodanih prava 
Niti laskalo otmenih krava 
Ja nisam pevač prodanih prava 

Pevam tužnima jer tuga razvedrava!! 
Ja videh Troju i videh sve 
More i obale gde lotos zre 
 I vratih se bled i sam 
Sada bih i ja da ubijam 
Al' kad se ne sme!!

Нема коментара:

Постави коментар