среда, 14. март 2018.

OKTOBAR 1864 - Sam

Znam, tuzan je mir, 
Porusen most, hladne ruke bez dodira, 
Taj ponor bez dna, 
Humka od sna i izbrisan trag, 
Noc, prica za kraj, 
Izgubljen sjaj u igri tame sa zvezdama,
Znam, sigurno znam, poslednju rec, poslednji znak.


Milion godina rusi se svet, 
Pescani grad, kise spiraju laz, 
I moj osmeh je bol, nacrtan zid, 
Ljubav, pesme i mir. 


Noc, prica za kraj, 
Izgubljen sjaj u igri tame sa zvezdama, 
Znam, sigurno znam, poslednju rec, poslednji znak. 


Vreme koje juri, 
Ukus promena te plasi, 
Kreni sad u druge price, drugo jutro i znaj: 


Sam, prokleto sam, 
Boje se sive i dug ti je dan. 
 Sad si sam, prokleto sam, 
Teski su sati, olovan san. 
Sam, prokleto sam, 
Boje se sive i dug ti je dan. 
 Sad si sam, prokleto sam, 
Teski su sati, olovan san.

Нема коментара:

Постави коментар