петак, 16. март 2018.

PETAR PUNK - Pun mi je kurac

pun mi je kurac
praznih obečanja, lopovluka i laži
nepismene bande, dvoličnosti, krađe
elite, starih prdonja bez mozga
busanja u prsa i nakaradnih vođa

pun mi je kurac
čemera i stida, očaja i mraka
sirotinje, srama, depresije, jada
pognute glave umjesto ponosnoga hoda
doživotnog beda zbog krivog pedigrea

svud oko nas žive licemjerni pokvareni gadovi
a ti i ja kao da smo ostali bez mozga brate

pun mi je kurac
al-qaide, arapa, jebenih fanatika
zbog nacrtanog proroka ubijaju za Alaha
Amerike, židova tih pokvarenih lopova
neprestanih ratova zbog svemogućeg dolara

pun mi je kurac
popova i sranja o ljubavi i dobru
o praštanju grijeha, jednakosti i miru
bolesnoga stava o svemu što je novo
vračanja u prošlost i ratova zbog Boga
 

Нема коментара:

Постави коментар