четвртак, 8. март 2018.

VIS IDOLI - Malena

Jedina
Malena
Volim te
Sakam te


Jedina
Malena
Zelim da

 
Jedina
Malena
Volim te
Sakam te

 
Jedina
Malena
Zelim da
Fukam te

 
Jedina
Malena
Volim te
Sakam te

 
Jedina
Zelim da
Fukam te
Do zorata

 
Bez tebe ne mogu da spavam
Bez tebe vise ja ne ucim ko pre

 
I samo mogu jos da lutam
I tako probam da
Zaboravim sve

 
Jedina
Malena
Volim te
Sakam te

 
Jedina
Voljena
Zelim da
Fukam te

 
Godine
O, malena
Mimo nas
Prolaze

 
Mojata
O, zeljata
Da fukam te
Ne prestaje

 
Bez tebe ne mogu da spavam
Bez tebe vise ja ne ucim ko pre

 
I samo mogu jos da lutam
I tako probam da
Zaboravim sve

 
Jedina moja devocice
Ovo je tvoja pesma
Spevao sam je tebi

Tebi

 
Inspiracijo moga zivota
 
Svaki tren
 

Proveden sa tobom
Ostao je zabelezen

 
Duboko
U meni

 
Kuda god krenem
Ma sta da radim

 
I na javi
I u snu

 
Tvoj lik mi je
Pred ocima

 
Treperi
U izmaglici secanja

 
I gleda me blago,
Tako nezno
I nevino

 
Kako samo ti umes
 
Ti si kao bajka
Mirisljava moja

 
Kao cvet koji nikad
Ne vene

 
Maco
 
Ti si kao sunce
Koje nam zivot daje

 
Tako topla
I sjajna

 
Tako velika
I zuta

 
Devojcice moja
 
Jedina moja ljubavi
 
Volim te
 
Volim te

 
Volim te

Нема коментара:

Постави коментар