четвртак, 29. март 2018.

MR. NO - Život na selu

Zašto da pozdravim Draganu Mirković 
i zašto da pozdravim Cecu Ražnatović 
iz Kasidol i iz Žitorađu
kad imamo Mister No iz Lepajski okrug 

Mi hranimo piliće, mi tovimo prasiće 
imamo kombajne, motokultivatore 
naše žene su robusne i stroge, 
one ne briju pazuh, one ne briju noge 

 Život na selu je anarhija 

Moj komšija Miloje naučio da piše 
sad svi ga hvale, kažu ''Brale, možeš više'' 
Najveći frajeri smo ja i moj brat 
slušamo Cecu i puštamo mali nokat 

Život na selu je anarhija 

Večeras u zadruzi, kod staroga mlina 
priredba 
drugarice biraju 

Mi puštamo repove, mi krademo crepove 
poslednja nada za opanke nove 
štedimo pare, šljoke nam bušne 
da kupimo nike, svetleće, vazdušne 

Život na selu je anarhija!

Нема коментара:

Постави коментар